Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Wycieczka w Pieniny 2TL i 2FT

W dniach 6 -7 czerwca uczniowie klasy 2TL i 2FT wraz z opiekunami p. Aleksandrą Bujak, p. Julitą Sadowską i p. Moniką Madej, udali się na wycieczkę w Pieniny. Górską wędrówkę rozpoczęliśmy w Szczawnicy.

Po wyjechaniu kolejką na Palenicę wyruszyliśmy w kierunku Szafranówki - najpierw szlakiem żółtym, a później już do końca szliśmy szlakiem niebieskim, podziwiając piękno gór i niezwykłej przyro

dy. Z Wąwozu Homole przespacerowaliśmy się do dawnej cerkwi w Szlachtowej – obecnie kościół MB Pośredniczki Łask. Po wyprawie udaliśmy się do ośrodka Kudowianka w Ochotnicy Dolnej, gdzie czekał już na nas pyszny obiad.

Następnego dnia, w Kluszkowcach, przeszliśmy Wąwóz Papieski (nieczynny kamieniołom). Ścieżka przyrodnicza i niezwykła panorama z góry Wżdar zrobiła na wszystkich duże wrażenie. Następnie pojechaliśmy do Czorsztyna, a na koniec przepłynęliśmy statkiem na drugą stronę jeziora Czorsztyńskiego do Niedzicy.

Piękna pogoda, pejzaż gór i niezwykła przyroda Pienin na długo zostaną w naszych wspomnieniach.